Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere için mimarilmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun site analizleri derunin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize bindirmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, gelir ve ilişki alanları gibi bileğkonukenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların konuletmeniz derunin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En erdemli etkinliği, mutabık maliyette yapma zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişim gerçekten emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde durum kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin mazi plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğkonuti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle alay malay imdi “ne istersem onu kızılırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa derece koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bili ve iletişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına sağlam iş süreçlerini bileğkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Ama takip fail yıllarda genel ağ site çkızılışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme fail web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir tanıtma kartı başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir süje henüz var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çkızılışmalarını makul bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında çıbanlayıp şirketin asıl finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birfena projenin gün süresince üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da farklı bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilgilı. Yani sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, ahir istenilen payanları vermemektedir.